Lördag

Some put their trust in the east,Some put their trust in the west
Some put their trust in the bond ,Some put their trust in their mums
Some put their trust into God, Some put their money in the bank
Some put their faith in the stars, Some put the trust in the guitar



ja då e  det lördagmorgon/förmiddag... call it whatever you like. vaknade för drygt en timme sedan... och nu sitetr ja här....
no life... typ...    lyssnar på lite musik och funderar på att göra något.... åka iväg o sola eller gå bort till expert med min bror och sedan storhandla... hmmm.... dagens dilemma typ...

igår var helt okej... men var så trött o irriterad hela kvällen... ville bara hem o lägga mig i min säng... och när ja väl gjorde de... så låg ja där som en ful uggla och kunde inte somna... lyssnade på musik o smsade med folk... god bless tele2kompis....
iaf...låg klar vaken till fyra.... och orkade inte göra något... gick ner och tog min sista cigg... och sedan la mig igen....
fan vad man får miljoner tankar när det är helt tyst...sedan kom min tjocka lilla syster in i rumemt och vi låg o snackade...
så säger jag så här:
killar tkr jag är lammkött.
hon:
killar tkr ja e gris kött.
Jag:
mm.. billigaste på marknaden.
då smäller hon till mig och ja visste fan knappt vart ja var haha började nästan se stjärnor haha
sen sa hon, pappa äålsklar dig mest av barnen bara för du e fulast. o då garva ja sönder mig... helt sjukt... iaf.. haha

nu ska ja in i dfuschen.... (bara ella vet vad ja gör där inne;-))
hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0