Dashuria

Dashurija shuhet në heshtje, si thahet trëndafili në etje.
Tani kam nevoj për buzëqeshje që ma fale ti.
Pa ty shumë i ftoht ështe janari, pa ty nuk me ngroh as zjari....
ti ishe i pari që zgjove ndjejnat pa kufi.
I heshtur ështe momenti, I heshtur je dhe ti, E heshtur është biseda o me ne te dy.
Tani gjërat kuptohen gjdo te thuajsh këkon shpjegim, Pse gjërat komplikohen
Pse gjdo fillim ka një mbarim?
shumë e brisht është dashuirija ndoshta shumë e brisht jamë unë për ty?
Po ku ndodhet lumturia, që une e kisha me ty
e kujtoj shpeshë situatën, atë here kur ish si trëndafil, por trëndafili tani vyshket,
vyshket pa jetë.




faaaaan... det e så tråkigt o kallt... e helt rastlös... lyssnar på musik och vet inte vad ja ska göra...
min bästa vän ligger i skiten.. och vill inte förlora dig.. .tänker för mkt just nu.. orkar inte... faan faan faan...
var o solade och joggade innan.. sedan gi ja o handlade... fan va trist ja haft/har idag... helt jävla rastlös e jag.

nu skall ja hjälpa till med maten och sedan får de väll bli film... funderar på o ta bussen in till min syster....
men orkar verkligen inte åka buss ända till söndrum.... så har ja inte mkt batteri på mobilen så snacka lr lyssna på musik lär ja inte kunna.... oooooooooooh ja e rastlöööööööös....  ja skrev till och med av en låt ja lyssnar på... hur rastlös e man inte då egentligen hahaha....
förresten... fan va skönt de va o sola idag. imorogn blir de nog 40min  istället för dagens 30=)

någon rolig man kan smsa med???? näääe knappast just nu


Grattiiis storasyster, som idag blir 24år=) synd att jag inte kan åka upp o träffa dig och din lilla familj.. saknar dej...
när vi tidigar esnackade på tel idag så var robert duktig o höll på o baka=) vilken man hehehe...
Älskar dej zemer... skanar dej... längtar efter dig och lilla Leon<3 ju dua shumë





Pa fat, ishem në jetë dy udhëtarë... nuk e gjetëm yllin polar,
nuk e gjetëm kendin e shpresës...Pa fatë mbetëm vetëm dy udhëtarë
pa albumin tonë familjarë, pa fotografinë e martesës









Kommentarer
Postat av: Miradie

Kan inte med ord förklara hur mkt jag saknar dig & de andra. Saknar er så oerhört mkt!Det går inte en enda dag utan att jag tänker på er & saknar er. Sakanr t.o.m våra bråk, haha! ÄLSKAR ER ALLA!Puss

2008-11-12 @ 17:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0