Barbie

okej sjukt glad och lättad blev man efter läkarbesöket idag.. så gick jag o ella o firade med coffee... hehe... nice nice...
firade också genom att gå till polisen o fixa nytt leg... och lite nya smycken:-)
så blev ja så pigg o glad o fick barbie girel låten i huvet... haha känner mig så sjukt perfekt just nu!

- snygg!
- FRISK!
- "rik", (för att gått en vecka sen vi fick lön).
- S.I.N.G.E.L (ja kan inte vara svartsjuk, står över alla vita lögner från båda parternas håll.)
- Stark och överlevande.
- och att ja har en riktigt kärleksfull familj.
- men också min bästa bästa bästa vän... Ella..
-har ett jobb ja trivs med!

har man alla dessa punkter.. ja då e livet perfekt..  då ska man sjunga av glädje som ja gör just nu... strax ska ja åka o hämta kusin:-) min lilla bääbiis... som e sjukt mkt längre än mig haha


I'm a Barbie girl in a Barbie world
life in plastic, it's fantastic
You can brush my hair, undress me everywhere
Imagination, life is your creation
I'm a blond bimbo girl in a fantasy world
Dress me up, make it tight, I'm your dollie
You're my doll, rock'n'roll, feel the glamour and pain
Kiss me here, touch me there, hanky panky
You can touch, you can play
if you say I'm always yours, oohoh



Måste MARKERA DETTA. haha
You can touch, you can play, if you can say, I'm always yours

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0