Ändrade planer

okejhelt ändrade planer blev det haha... igår vart vi på midda hos chilli... sen drog vi itll min andra syster i söndrum... umgicks där och kollad epå white chicks när ungarna sov.. hahah... börjar kunna den utantill... haha... sedan runt elva kom min lilla syster också över dit... så satt vi o snackade, drack kaffe och hade mysigt... 
tio min innan vi skulle hem till chilli igen så vaknade min lilla prinsessa.. (systerdotter Lorita) och  ville följa med oss.. så hon gjorde de i pyjamas...
på morgonen beslutade vi oss att fara till gekås... skit niice... tyvärr var det så jääävla mkt folk... en fjärde del av alla tusen var nog albaner.. de kryllade av dem som fan! dety mest irriterande var att dem inte hittade sitt sällskap så hela tiden hörde man albanska namn i högtalarna... haha... och personalen var albaner de också.. såg typ tio... fick verkligen en hemkänsla... hahah

snackade faktiskt med en trevlig kille som hjälpte mig välja ut ett pussel till toni:-) han var alban... hahah... fr falkenberg... han ba... a koke dal per bajram me ju ble nipave sene a? haha så skämmit... hahah..

och kassörskan var alban... ja köpte en svart skinnjacka som inte var prismärkt..
hon ba... a kmr du ihåg hur mkt den kostade... så sa ja tydligt 499:- hon ba... aah okej men ja måste ändå ringa för säkerhetsskull... ja baaa ööööh okje... va fan fårgar du då för:S:S:S
haha...
När vi var på netonnet köpte ja världens sötaste laptop vaio typ lila rosa:-) .. men skall nog lämna tillbaka den... den e cp:-( faan

nu e ja hemma ont i huvet som faaaan... de dunkar fan... :-(
så stacka stephie o nela ut nyss.. o ja sitter vid datorn. liv?

mamma och dem andra e i laholm hso syrran:) orkad everkligen inte haka på dem... varken steph eller familjen..
men imorgon blir de fika med stephanie... eurostop... esspresso?....

nu ska ja ta ett varmt bad... och sedan ta på mig min pyjamas och njuta av en vaaarm kopp te och njuta av min bok...
puss o kraam



Dagens låt: Have i told you lately 

sjukt mysig... har huvudvärk så den lindrar rejält... lugn och harmonisk på något sätt.. i don´t know why but I love this song...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0