Helgen

fredag: jobbade o var helt sliten.. sjukt trött..
när ja kom hem gjorde ja inte så mkt... umgicks med familjen o sånt...
på kvällen köpte vi ett kg godis och ja kollade på Derailed.. en film med jenifer aninston... vilken jävel hon e i denna filmen...uuuuuuuuusch!

Lördag:  på dagen gjorde ja inte så mkt.. åkte iväg och handlade mat med min kära mamma...
och vi gick inom dressman... köpte pressent till bror som fyllde år... det blev en ljus skjorta och mörk tröja...
som han kan kombinera ihop... som sagt det var ja  som valde det... och detta e verkligen min stil.. på både killar o tjejer.. skit snyggt med skjorta och en vanlig tröja över... hiihihi...
sedan på kvällen åkte vi iväg till honom på middag=) mysigt o trevligt vart de...
när vi kom hem.. ganska sent men ändå.. så vart vi med mikela.. som hade köpt cigg till mig och leeel.... fårn dk:-)
natten till söndag... låg ja uppe och kollade white chicks... haha den döör aldrig ut den filmen kan ej tröttna...

Söndag.. jag, toni och bror var i väg och handlade, tankade och tvättade bilen... när ja kom hem tvättade jag en massa kläder, duschade och hjälpte till med middagen... moster från la kom på besök och de var ganska mysigt:-)
dock var ja lite trött men ändå...

Måndag: somnade dö tidigt igår... men vaknade dock tre inatt.. sedan somna ja om.. men vaknade strax innan fem.. så ja låg kvar o lyssna på musik, försökte somna om...  tyvärr lyckades ja inte.. så ja har alltså varit uppe sedan tio i fem i morse typ:-/
har varit på jobbet... och umgåts med heleeeena en liten stund.. hon följde med hem till mej... sedan gick ja till eurostop.. köpte choklad och redbull och limpa... träffade petra och hade följe med henne hem...
måste bara tillägga att ja trodde marabou amigo skulle vara godare än den var:-/ tyvärr smakade den konstigt... skulle tydligen vara goar eän geisha haha not even close... tur ja köpte geisha med då:-) hehe

hade sjukt tråkigt imorse när ja vänta på buss från eurostop.. så ja fota mej.. haha skulle kolla på min finne ja fått i hakan... så uppmärksamma den du;) haha


nu skall jag lägga mig en liten stund... vila och sova...

puss o kraam

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0