imponerad

skapade en grupp på nattstad i tisdags... idag är det ca120 personer som gått med i gruppen... woow skit inponerad... faktiskt... gruppen heter "Bara för att jag e godhjärtad<3". hehe

ja idag har dagen varit skit lugn... två sjukskrivna.. så de vart bara ja, stina o oskar.. o chefen denny.. hehe... ganska seg dag... iaf... nu skall ja fortsätta tvätta kläder... har varit lat i 2 veckor nu o inte tvättat något.. så de innebär att jag har sju7kt mkt att tvätta nu!!!! minst sex maskiner skulle ja tippa på...
nu håller ja på o tvättar svarta kläder. sen blir det 2x vita, sen blir det 2x blandade och en med underkläder/strumpor... undra när ja e klar... ^.^   de e tur man inte bor i lägenhet och inte stör när amn tvättar efter tio... för ja lär ju inte vara klar först ännu senare:-( 


imorgon blir det jobb och sen ska ja på middag hos syster...... de skall bli skoj:-) efter det finns det inga andra planer...
men nästa helg har ja äntligen fått lön.. o gud va ja längtar (sod nje javë)....  

Ta hand om er mina vänner. puss o kram

saknar den som en för en liten stund sedan gjorde mej till den lyckligaste i världen:-/ nu har du lyckats göra mig ledsen :-(:-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0