söndagsångest

ja då vart de söndag, vilket innebär sista dagen på helgen... får alltid ångest på söndagarna.. att ja aldrig hinner med allt ja vill hinna med på en helg.. en ynklig liten helg... men har varit skit aktiv denna helg ändå.. dock han ja inte med ett par grejer ja verkligen ville:-(  men får ta de en annan dag...

ja.. fredagen vill ja inte ens nämna! sjukt trevlig


lörd: vaknade ganska tidigt med huvudvärk... sen åkte ja, bror, sara o toni och handlade... o hämtade pappasen på tågstationen... ganska trevligt.. har verkligen saknat honom... fast han bara vart borta ett par få dgr... iaf... sen på kvällen kom vlora... och vi umgicks o hade skoj... vi stack ut på promenad vid 8 tiden och ungarna betedde sig som djur.. haha.-.. men skoj hade vi ändå...
när vi kom hem vid nio tiden var ungarna riktigt trötta... jag också... (hade ej sovit ordentligt kvällen innan).
så ja tog in dem på mitt rum... och satte på spiderman... vi kollade och ja hade somnat... hahah... ganska ironiskt med tanke på att jag ville få dem att sova så att ja o vlora kunde gå ner och sitta uppe o snacka ifred utan barn...

sönd: har varit vaken sedan sju imorse... vaknade samtidigt som barnen... runt hallv åtta gick vi ner till vardagsrummet och satte på tv:n.... så satte ja på kaffet och tog en riktigt god kopp kaffe... satte mig på verandan och tog mig en morgon cigg med ögonen halvöppna:-/ hehe... sen gick syrran o ja in och hon började noppa mina ögonbryn... sjukt ont.. men värt de.. hehe... höll fan på o bli buskar:-p hehe... sen ¨på eftermiddan så promenixa vi ner till eurostop.. sjukt jobbigt med tre småbarn.... usch.. de sprang runt som höns utan huve (si pula pa kry) haha... iaf... köpte jättteee fina stora kaffe koppar och underlägg... de köpte ja till "framtida" lägenhet... hiihii... skit söta iaf...
sen gick vi hem och åt lite mellanmål... sedan packa vi ihop en piknick och sedan drog vi oss ner till bondgråden... fikade och hade mysigt satt bara o snacka o hade skoj... ungarna var hur lugna som helst... fast jag personligen e livrädd för får... haha  nu kom vi hem för en lite stunde sedan och ska precis laga mat... ja funderar på att dra mig ut o jogga en liten stund... och sedan göra mina personliga söndagssysslor.,... (duscha, ansikts/kroppsmask, m.m ).

inatt hade ja fått ett sms av micha som på morgonen gjorde mig lite ledsen.
 Besa, va fan har hänt mellan oss. du var som en syster för mig. och nu bryr du dig inte ens längre. jag saknar dje och tänker ofdta på dej.


så idag har ja o micha har rett ut en del av vårt stora gräl via telefon.. så himla sköönt... nu känner ja på mig att allt ska bli som förr.. imorgon innan jobebt skall vi ses en liten stund... och prata... kanske denna planerade resan blir av ändå? maj... vi får väll se...


puss o kraam



förresten... när det händer en liten grej-... så visar den som verkligen tkr om dej om det e äkta eller om dem bara vill en sak med  dig... ja nu vet jag iaf... så skönt...
tack för att du visade ditt riktiga ja... känns mkt bättre att veta att allt bara var skitsnack... greaaat.. tyvärr har ja tkt de var små jobbigt.. men o andra sidan.. qashtu e ka shkru zoti... lum na per ta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0