Tele2 Company

ja idag när vi satt o fikade på jobbet så ringde ett okänt nr ifrån stkhlm till mig.. så svara ja som vanligt..

-Hallå?
-hej mitt namn e bla bla bla ja ringer ifrån tele2. är det besa ja pratar med?
-eh ja de  e jag...
-va bra. hur mkt tankar du ditt kontantkort varje månad?
-75kr
-okej.. då kanske inte abonemang e nödvändigt för din del...?
-nej ja klarar mig fint på 75kr kompis med tanke på att min familj och nästan alla vänner har tele2.
-ja men med kontantkort måste den andre du ringer till ha tele2kompis och dessutom minst 10kr på sitt kontantkort.
- eeeh? va fan snackar du om`? det stämmer ju inte.  för när kompis gått ut efter dessa 30dgr så lämnar vi bara en signal till varann så den andre ska ringa upp. och dessutom tankar jag och min vän på varannan gång..
-va? nej de visste ja faktiskt inte..... men förlåt om ja störde... ha de så fint.. och ja ber så hemskt mkt om ursäkt...
-ja då ingen fara hejdå....


hallå... denna säljare var ju inte påläst iaf... fan vad fult.. asså visst hon störde mej inte att hon ringde.. men hennes ärende var så dååligt... hon trodde asså att ja var dum nog att tro att de skulle stämma... men hallåÅÅ??? vem fan skulle gå på de??? ja ha alltid haft två mob nr.. ett tele2 och emellanåt telenor och halebop. jag känner verkligen till tele2... har fan haft detta kort sen ja gick i fjärde klass..... mkt har ändrats.. men comviq kompis har funnits sern ja gick i 9an... dock kunde man bara tanka på med 150förr.. detta med 75 kom för ungefär 2-3år sedan... och det började med bara en sommarkampanj.. men fortsatte sedan för de gick så bra med 75 instead....

idag har ja varit seg.. men resultatet blev iaf bra... vann trerätters middag för två på pio och dessutom bio.... riktig dejt.. haha har dock ingen speciell att ta med... så ja funderar på o ge bort detta till brodern och hans fruga... :-)

puss o kraam   nu ska ja till min svägerska och dricka coffee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0